WŁADZE DZIEKAŃSKIE
DZIEKAN WYDZIAŁU SOCJOLOGII Prof. UAM dr hab. Aldona Żurek KONTAKT
 zurek aldona 1. Kierowanie Wydziałem i reprezentowanie Wydziału na forum UAM oraz w kontaktach na zewnątrz Uniwersytetu
2. Organizowanie prac rady naukowej dyscypliny nauki socjologiczne i przewodniczenie posiedzeniom rady
3. Opracowanie strategii rozwoju dyscypliny nauki socjologiczne, nadzór nad wdrożeniem i realizacją strategii
4. Kierowanie pracami zespołu dziekańskiego
5. Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Wydziału
6. Kształtowanie i realizowanie polityki kadrowej Wydziału, w tym w zakresie zatrudnienia, nagradzania, urlopów i powoływania kierowników jednostek organizacyjnych Wydziału
7. Dysponowanie środkami finansowymi Wydziału, sporządzanie i realizacja planu wstępnego oraz planu finansowego Wydziału
8. Przewodniczenie komisjom ds. rozdziału środków finansowych na działania naukowo-badawcze, dydaktyczne i organizacyjno-rozwojowe
9. Nadzór nad funkcjonowaniem Biura Obsługi Wydziału oraz nad pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi
10. Nadzór nad warunkami lokalowymi Wydziału, zapewnienie funkcjonowania infrastruktury oraz systemu biblioteczno-informacyjnego
11. Tworzenie rocznego sprawozdania z działalności Wydziału, przedstawianie sprawozdania Rektorowi oraz społeczności Wydziału
PRODZIEKAN DS. KSZTAŁCENIA Prof. UAM dr hab. Agnieszka Jeran KONTAKT
Jeran Agnieszka2020

1. Nadzór nad jakością kształcenia na Wydziale
2. Podejmowanie decyzji związanych z organizacją i tokiem studiów
3. Organizowanie prac rad programowych kierunków studiów na Wydziale, przewodniczenie posiedzeniom rad, informowanie rady naukowej dyscypliny o pracach rad programowych
4. Dobór kadry do prowadzenia zajęć dydaktycznych na Wydziale oraz ustalanie harmonogramu zajęć dydaktycznych
5. Koordynacja przygotowania i realizacji nauczania zdalnego na Wydziale
6. Koordynacja działań i decyzji dotyczących spraw socjalno-bytowych studentów
7. Koordynacja hospitacji i ewaluacji zajęć dydaktycznych na Wydziale
8. Nadzór nad funkcjonowaniem Biura Obsługi Studenta
9. Nadzór nad pracami dotyczącymi modyfikacji programów zajęć, uruchamianiem nowych kierunków, specjalności i studiów podyplomowych na Wydziale
10. Organizacja egzaminów magisterskich i dyplomowych
11. Współpraca z Samorządem Studenckim, kołami naukowymi i organizacjami studenckimi
12. Współpraca z Centrum Wsparcia Kształcenia UAM
13. Monitorowanie losów i karier zawodowych absolwentów Wydziału

PRODZIEKAN DS. NAUKI Prof. UAM dr hab. Ryszard Necel KONTAKT
R.Necel 1. Koordynacja działalności naukowo-badawczej Wydziału, tworzenie warunków dla zwiększenia efektywności naukowej pracowników i doktorantów
2. Kształtowanie, we współpracy z radą naukową dyscypliny, zasad ewaluacji jakości działalności naukowej w ramach dyscypliny nauki socjologiczne, oraz wdrażanie tych zasad
3. Koordynacja prac dotyczących oceny parametrycznej Wydziału
4. Wspieranie pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe, w tym pilotowanie grantów badawczych wnioskowanych i realizowanych na Wydziale
5. Koordynacja udziału Wydziału w wykorzystaniu środków z puli Inicjatywa doskonałości - Uczelnia badacza, w tym informowanie o aktualnych możliwościach finansowania
6. Koordynacja, we współpracy z zakładami, organizowania wydziałowych seminariów naukowych
7. Koordynacja gromadzenia informacji dotyczących działalności naukowo-badawczej na Wydziale, w tym sprawozdawczości pracowników w tym zakresie
8. Współpraca z prorektorem kierującym szkołą doktorską w zakresie związanym z kształceniem doktorantów oraz procesem wyznaczania promotora lub promotorów
9. Nadzór nad wydziałowymi czasopismami naukowymi
10. Współpraca z Samorządem Doktorantów
11. Współpraca z Centrum Wsparcia Projektów UAM
12. Współpraca z Biblioteką Uniwersytecką UAM
PRODZIEKAN DS. WSPÓŁPRACY I ROZWOJU Dr Łukasz Rogowski KONTAKT
rogowski

1. Koordynacja współpracy naukowo-badawczej Wydziału z otoczeniem społeczno-gospodarczym, tworzenie warunków dla zwiększenia możliwości współpracy, wsparcie działań organizacyjnych dotyczących zawierania i realizacji współpracy
2. Wsparcie działań dotyczących komercjalizacji rezultatów badań naukowych
3. Koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem środków na projekty rozwojowe Wydziału
4. Współpraca z prorektorami ds. współpracy z otoczeniem społecznym i współpracy z gospodarką, w porozumieniu z radą naukową dyscypliny, w wypracowaniu kryteriów ewaluacji działań dotyczących współpracy
5. Koordynacja gromadzenia informacji dotyczących współpracy z otoczeniem społecznym i gospodarką, w tym sprawozdawczości pracowników w tym zakresie
6. Koordynacja współpracy z otoczeniem społecznym w zakresie kształcenia, koordynowanie prac Społecznej Rady Programowej
7. Koordynacja oferty dydaktycznej Wydziału skierowanej do szkół średnich i podmiotów pozaakademickich
8. Wsparcie dla społeczności Wydziału w zakresie organizacji konferencji i innych wydarzeń naukowych i dydaktycznych
9. Koordynacja obiegu informacji i dokumentów na Wydziale
10. Koordynacja współpracy Wydziału z mediami, nadzór nad wydziałową stroną internetową i mediami społecznościowymi
11. Koordynacja prac wydziałowej komisji ds. etyki badań naukowych, w tym przewodniczenie pracom komisji
12. Nadzór nad organizacją działalności promującej Wydział i popularyzującej naukę, w tym komunikującej rezultaty badań do różnych grup odbiorców
13. Współpraca z inicjatywami UAM (Uniwersytet Otwarty, Kolorowy Uniwersytet i inne) w zakresie upowszechniania oferty dydaktycznej Wydziału
14. Współpraca z Centrum Wsparcia Współpracy Międzynarodowej UAM oraz Centrum Marketingu UAM
15. Współpraca z wydziałami Kampusu Ogrody w zakresie zarządzania i zmian infrastruktury Kampusu