W jakich metodach badawczych czujemy się najlepiej?
Dzięki szerokiej kadrze naukowej, nieobce są nam żadne staregie pozyskiwania danych o ludziach i świecie. Sprawdzamy się zarówno w metodach ilościowych, jak i jakościowych. W ramach metod ilościowych, korzystamy z PAPI (bezpośrednie, standaryzowane wywiady kwestionariuszowe), CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo), CAWI (ankiety internetowe) oraz CAPI/TAPI (Wywiady bezpośrednie wspomagane komputerowo/ z wykorzystaniem tabletów). W ramach metod jakościowych, korzystamy z IDI (indywidualne wywiady pogłębione), FGI (zogniskowane wywiady grupowe), Case Study (studium przypadku) oraz szerokiego wachlarza technik obserwacyjnych (Mystery Client/Secret Client - badania jakości obsługi, Mystery Calling - badania jakości obsługi teleinformacyjnej, analiza forów internetowych, analiza treści, analiza semiotyczna, spacery badawcze, badania z wykorzystaniem narzędzi wizualnych itp.). Centrum Badań Społecznych udziela konsultacji w doborze odpowiednich narzędzi do celów założonych przez Klienta.