Cykl warsztatów pt. "Asertywność". Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego UAM, zaprasza na warsztaty online dla pracowniczek i pracowników, które odbędą się online we wtorki 12, 19 i 26 kwietnia, oraz dla osób studiujących - stacjonarnie w czwartki 21 i 28 kwietnia oraz 5 maja. Szczegóły warsztatów znajdują się na stronie Wydziału Socjologii: Warsztaty „Asertywność”.

Szkolenie z zakresu umiędzynarodowienia. Szkolenie SUCTIA skierowane do osób pracujących na UAM odbędzię się w dniach 9, 16, 23 maja w formie online. Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny na stronie: Szkolenie SUCTIA.

Zbiórka środków opatrunkowych dla Ukrainy. Zbiórka jest prowadzona przez Wydział Fizyki UAM, środki opatrunkowe można zostawiać w portierni A Wydziału Fizyki, natomiast wpłaty na zakup specjalistycznych materiałów opatrunkowych można dokonywać na konto bankowe: 46 1090 1362 0000 0001 4982 6136 z dopiskiem "Wydział Fizyki" lub "Opatrunki dla walczącej Ukrainy". Tytuł przelewu gwarantuje, że wpłaty z ogólnego konta pomocowego UAM przeznaczone zostaną na wskazany cel - zakup specjalistycznych środków opatrunkowych dla walczącej Ukrainy. Termin zbiórki został przedłużony do 14.04.2022 (czwartek).

Kurs "Academic Writing Made Easy". Center For American Studies i Center For European Studies działające we współpracy z UAM zapraszają na weekendowy kurs z naukowego pisania w języku angielskim. Szczegółowe informacje w wydarzeniu na Facebooku: Academic Writing Made Easy.

Call for papers: "Teaching Sociology". Czasopismo "Teaching Sociology" zaprasza do nadsyłania artykułów do numeru specjalnego "Teaching and Learning Humanistic Sociology". Szczegółow informacje na stronie: Call for papers.

Projekt tworzenia bazy fotografii naukowej. Projekt koordynowany przez Instytut De Republica to próba zebrania najlepszych zdjęć wraz z opisami pracy polskich naukowców. Celem projektu jest zachęcenie do tworzenia i dzielenia się twórczością obrazująca świat nauki. Więcej szczegółów projektu w załączonym pliku: Projekt Instytutu De Republica „Kadr nauki”.