Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
• Wykładowców i wszystkich pracowników dydaktycznych
• Pracowników technicznych pracujących ze studentami w laboratoriach
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności pomocnych w pracy dydaktycznej ze studentami przejawiającymi nietypowe, bądź nieadekwatne zachowania oraz ze studentami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Będziemy rozmawiać m. in. o:
• studentach z depresją i zaburzeniem afektywnym dwubiegunowym,
• z zespołem Aspergera i autyzmem,
• z lękiem przed egzaminami lub przed wystąpieniami publicznymi,
• studentach agresywnych,
• z problemami ze skupieniem się lub problematycznym perfekcjonizmem
• innymi problemami psychicznymi, które utrudniają ich studia lub pracę wykładowcy.
Zakres tematyczny warsztatów każdorazowo będzie dostosowywany do potrzeb pracowników dydaktycznych na poszczególnych spotkaniach z uwzględnieniem specyfiki studiów i procesu studiowania, odmiennej na kierunkach humanistycznych, lingwistycznych i ścisłych.
Forma szkolenia
Termin szkolenia:
Grupa 14: 18 i 25.09 w godzinach 10:00-13:15
Grupa 15: 19 i 26.09 w godzinach 10:00-13:15
Ilość miejsc w grupach ograniczona do 15 osób- decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzącym szkolenia jest Szymon Hejmanowski – Psychologiczny konsultant ds. trudności w procesie studiowania
Warsztaty realizowane są w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A095/19 „Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelnią na miarę XXI wieku” z funduszy europejskich POWER.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z:
Dominika Hoft
Młodsza specjalistka ds. osób z niepełnosprawnościami
dominika.hoft@amu.edu.pl
tel. 61 829 1210