Pracownicy oraz studenci (w tym oczywiście doktoranci)!

Z inicjatywy studentów piątego roku, Wydział Socjologii organizuje dwudniowe szkolenie w zakresie Analityki Google. Szkolenie odbędzie się w dniach 1-2 lipca, w godzinach 9.30-17.00, oczywiście w trybie zdalnym, z zaplanowanymi przerwami. Oprócz miejsc zarezerwowanych dla inicjatorów szkolenia, dysponujemy jeszcze kilkunastoma wolnymi, przeznaczonymi do otwartej rekrutacji dla Wydziału Socjologii. Listę uczestników musimy zamknąć do 22 czerwca do godziny 23.59, co jest jednocześnie ostatecznym terminem wysyłania zgłoszeń. Decyduje kolejność maili, uczestnik dowie się o zakwalifikowaniu na szkolenie już 23 czerwca. Ukończenie szkolenia oznacza zdobycie powszechnie uznawanego certyfikatu wystawionego przez organizatora, czyli Marketing Online. Do udziału w szkoleniu nie jest wymagana wcześniejsza biegłość w tematyce, choć trzeba się liczyć z dużą intensywnością przekazywanej wiedzy (poziom średniozaawansowany). Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.

Zagadnienia, które zostaną przepracowane na szkoleniu:

  • Najważniejsze dane i wymiary Google Analytics
  • Poprawna interpretacja danych (współczynnik odrzuceń, czas spędzony na stronie, ruch direct, atrybucja konwersji Last Click)
  • Najważniejsze raporty standardowe: odbiorcy, pozyskiwanie, zachowanie
  • Raporty wymagające konfiguracji – zdarzenia, ecommerce, wyszukiwanie
  • Monitorowanie efektywności kampanii reklamowych w tym Google Ads
  • Monitorowanie efektywności SEO i synchronizacja z Search Console
  • Personalizacja Google Analytics
  • Zaawansowane wykorzystanie raportów
  • Raporty niestandardowe
  • Integracja danych z różnych źródeł
  • Konwersja wielokanałowa i multiscreen
  • Optymalizacja kampanii z użyciem Google Analytics
  • Audyt konta Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Marketing Platform

Co należy zrobić, żeby wziąć udział w szkoleniu? Zgłoszenie należy wysłać mailowo, w temacie wiadomości wpisując Google Analityka – szkolenie, na adres mailowy maciej.kosmicki@amu.edu.pl z następującymi informacjami:

  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Grupa uczestnika (student kierunek X, stopień X, rok X, doktorant lub pracownik)
  • Adres mailowy, który posłuży do dalszej komunikacji (m. in. informacje o kwalifikacji, a później informacje logistyczne)
  • Maksymalnie dwuzdaniowe uzasadnienie, dlaczego chcemy wziąć udział w szkoleniu

 

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu!