WŁADZE DZIEKAŃSKIE | ||||
DZIEKAN WYDZIAŁU SOCJOLOGII | Prof. UAM dr hab. Aldona Żurek | KONTAKT | ||
1. Kierowanie Wydziałem i reprezentowanie Wydziału na forum UAM oraz w kontaktach na zewnątrz Uniwersytetu 2. Organizowanie prac rady naukowej dyscypliny nauki socjologiczne i przewodniczenie posiedzeniom rady 3. Opracowanie strategii rozwoju dyscypliny nauki socjologiczne, nadzór nad wdrożeniem i realizacją strategii 4. Kierowanie pracami zespołu dziekańskiego 5. Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych Wydziału 6. Kształtowanie i realizowanie polityki kadrowej Wydziału, w tym w zakresie zatrudnienia, nagradzania, urlopów i powoływania kierowników jednostek organizacyjnych Wydziału 7. Dysponowanie środkami finansowymi Wydziału, sporządzanie i realizacja planu wstępnego oraz planu finansowego Wydziału 8. Przewodniczenie komisjom ds. rozdziału środków finansowych na działania naukowo-badawcze, dydaktyczne i organizacyjno-rozwojowe 9. Nadzór nad funkcjonowaniem Biura Obsługi Wydziału oraz nad pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi 10. Nadzór nad warunkami lokalowymi Wydziału, zapewnienie funkcjonowania infrastruktury oraz systemu biblioteczno-informacyjnego 11. Tworzenie rocznego sprawozdania z działalności Wydziału, przedstawianie sprawozdania Rektorowi oraz społeczności Wydziału |
||||
PRODZIEKAN DS. KSZTAŁCENIA | Prof. UAM dr hab. Agnieszka Jeran | KONTAKT | ||
1. Nadzór nad jakością kształcenia na Wydziale |
||||
PRODZIEKAN DS. NAUKI | Prof. UAM dr hab. Ryszard Necel | KONTAKT | ||
1. Koordynacja działalności naukowo-badawczej Wydziału, tworzenie warunków dla zwiększenia efektywności naukowej pracowników i doktorantów 2. Kształtowanie, we współpracy z radą naukową dyscypliny, zasad ewaluacji jakości działalności naukowej w ramach dyscypliny nauki socjologiczne, oraz wdrażanie tych zasad 3. Koordynacja prac dotyczących oceny parametrycznej Wydziału 4. Wspieranie pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe, w tym pilotowanie grantów badawczych wnioskowanych i realizowanych na Wydziale 5. Koordynacja udziału Wydziału w wykorzystaniu środków z puli Inicjatywa doskonałości - Uczelnia badacza, w tym informowanie o aktualnych możliwościach finansowania 6. Koordynacja, we współpracy z zakładami, organizowania wydziałowych seminariów naukowych 7. Koordynacja gromadzenia informacji dotyczących działalności naukowo-badawczej na Wydziale, w tym sprawozdawczości pracowników w tym zakresie 8. Współpraca z prorektorem kierującym szkołą doktorską w zakresie związanym z kształceniem doktorantów oraz procesem wyznaczania promotora lub promotorów 9. Nadzór nad wydziałowymi czasopismami naukowymi 10. Współpraca z Samorządem Doktorantów 11. Współpraca z Centrum Wsparcia Projektów UAM 12. Współpraca z Biblioteką Uniwersytecką UAM |
||||
PRODZIEKAN DS. WSPÓŁPRACY I ROZWOJU | Dr Łukasz Rogowski | KONTAKT | ||
1. Koordynacja współpracy naukowo-badawczej Wydziału z otoczeniem społeczno-gospodarczym, tworzenie warunków dla zwiększenia możliwości współpracy, wsparcie działań organizacyjnych dotyczących zawierania i realizacji współpracy |